Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Thursday, December 1, 2022

مردان جیل میں سپورٹس گالہ کا انعقاد

ڈسٹرکٹ سپورٹس آفیس مردان اور ڈسٹرکٹ یوتھ آفیس مردان کے اشتراک سے مردان جیل میں سپورٹس گالہ اور تفریخی پروگرام کا انعقاد ہوا۔

جیل میں یہ اپنی نوعیت کا ایک منفرد پروگرام تھا جس میں قیدیوں اور جیل انتظامیہ کے درمیان محتلف کھیلوں کے مقابلے منعقد ہوئے۔ اس کے ساتھ ساتھ جیل میں قیدیوں کی تفریح کے لئے ایک موقع فراہم کیا گیا۔
پاکستان کے نامور اداکار سید رحمان شینو اور جمشید علی خان نے پروگرام میں شرکت کرکے پروگرام کو چار چاند لگائے۔ انکے مزاحیہ خاکوں سے قیدیوں کے چہروں پر خوشی کی لہر دوڑ گئی۔ اور سالوں بعد انکو تفریخ کا موقع میسر آیا۔
اسکے علاؤہ جیل میں قید حواتین کے چھوٹے بچوں کو حصوصی کیش انعامات اور کھلونے دے گئے تاکہ انکو اپنے گھر سے دوری محسوس نہ ہو۔
بعد میں مقابلوں میں نمایاں پوزیشن حاصل کرنے والے کھلاڑیوں میں نقد انعامات اور ٹرافیاں تقسیم کی گئی۔

تقریب کے مہمان حصوصی ایم پی اے عبدالسلام آفریدی تھے۔ تقریب میں ڈپٹی کمشنر مردان خبیب اللہ عارف۔ ڈی پی او ڈاکٹر عرفان اللہ مردان۔ سپرٹنڈنٹ مردان جیل ریاض مہمند۔ ڈسٹرکٹ یوتھ آفیسر عثمان خان۔ ڈسٹرکٹ سپورٹس آفیسر ابزار احمد نے بھی شرکت کی۔
مقررین نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے حصوصی پر ڈسٹرکٹ یوتھ آفیسر مردان عثمان خان اور ڈسٹرکٹ سپورٹس آفیسر ابزار احمد کا شکریہ ادا کیا جنکی کاوشوں سے اتنا بڑا ایونٹ منعقد ہوا۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket