Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Saturday, October 1, 2022

متنازعہ باؤلنگ ایکشن پرفاسٹ باؤلر محمد حسنین پر پابندی لگا دی گئی

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے جمعے کے روز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے فاسٹ بولر محمد حسنین کو پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے جاری ساتویں ایڈیشن کے ساتھ ساتھ کسی بھی قسم کی بین الاقوامی کرکٹ میں شرکت سے معطل کر دیا جب باؤلنگ کے معائنے میں ان کے دائیں بازو کی ہڈی سے تجاوز کر گئی تھی۔ قابل اجازت 15 ڈگری کی حد۔

حسنین کا باؤلنگ ایکشن 2 جنوری کو آسٹریلیا کی بگ بیش لیگ میں سڈنی تھنڈر اور ایڈیلیڈ اسٹرائیکرز کے درمیان کھیلے گئے میچ کے دوران امپائرز نے رپورٹ کیا تھا۔ بعد ازاں ان کا لاہور میں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل سے منظور شدہ بائیو مکینکس لیبارٹری میں ٹیسٹ کیا گیا کیونکہ فاسٹ باؤلر کو وطن واپس جانا تھا پی ایس ایل میں شرکت کے لیے۔

پی سی بی نے ایک بیان میں کہا، “غیر قانونی باؤلنگ ایکشن ریگولیشنز کے مطابق، جب تک حسنین اپنا دوبارہ جائزہ نہیں لیتے، وہ بین الاقوامی کرکٹ میں باؤلنگ سے معطل رہیں گے۔”

سی اے  کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ حسنین کی اچھی لمبائی کی ترسیل، مکمل لمبائی کی ترسیل، سست باؤنسر اور باؤنسر کے لیے اس کی کہنی کی توسیع 15 ڈگری کی حد سے زیادہ تھی۔”

پی سی بی نے کہا کہ “حسنین پاکستان کرکٹ کا اثاثہ ہے اور اس کے مستقبل اور پاکستان کے مفاد کو سامنے رکھتے ہوئے، پی سی بی نے، ایچ بی ایل پی ایس ایل 2022 کی ٹیکنیکل کمیٹی کی سفارش پر، فیصلہ کیا ہے کہ اسے ایچ بی ایل پی ایس ایل میں شرکت جاری رکھنے کی اجازت نہیں دی جائے گی۔” اس کا بیان.

 پی سی بی نے مزید کہا کہ اب وہ حسنین کے ساتھ کام کرنے کے لیے ایک باؤلنگ کنسلٹنٹ کا تقرر کرے گا تاکہ وہ اپنے بولنگ ایکشن کو درست کر سکے اور دوبارہ تشخیص کے لیے تیار ہو سکے۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket