Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Monday, September 26, 2022

ضلع خیبر میں تین سال میں 18ارب سے زائد کے ترقیاتی منصوبےمکمل

ضلعی انتظامیہ خیبر کی زیرنگرانی تحصیل لنڈی کوتل میں ایکسلیریٹڈ ایمپلیمنٹیشن پروگرام فیز ٹو کے بارے میں عوامی مشاروتی سیشن جرگہ ہال لنڈیکوتل میں منعقد ہُوا۔
بریفننگ میں بتایا گیا کہ ضلع خیبر میں تین سالوں میں 18ارب17کروڑ 60 لاکھ روپے خرچ کیئے ہیں اس میں اب تک 57 سکولوں کی سولرائزیشن کی گئی ہے،صحت کے شعبے میں ضلع خیبر میں 34889 لوگ صحت انصاف کارڈ سے مستفید ہوئے جس میں 39 کروڑ کی ادویات مہیا کی ہے اور کئی بنیادی صحت سہولت مراکزقائم کئے گئےہیں۔

 ضلع خیبر میں کل 105540 طلباء میں مفت کتابیں اور سکول بیگ تقسیم کئے گئے اور تمام تحصیلوں میں سکولوں کو فرنیچر مہیا کی گئی ہے جس میں 200 سکولوں کی چار دیواری کی تعمیر سمیت 282 اضافی کمرے تعمیر کی گئی ہیں۔ بریفننگ کے اختتام پر مشران، کاروباری حضرات اور نوجوانوں نے علاقائی مسائل بیان کرتے ہوئے ترجیحی بنیادوں پر درکار بنیادی ضروریات اور ترقیاتی منصوبوں سے حکومتی نُمائندوں کو آگاہ کیا۔ جس میں صحت، مواصلات ، تعلیم ، زراعت اور خاص کر افغانستان سرحد سے منسلک بارڈر کراسنگ کو تجارتی سرگرمیوں کے لئے اسان بنانے پر خصوصی توجہ مرکوز کر نے پر زور دیا گیا۔


آخر میں وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا کے معاون خصوصی برائے صنعت و تجارت و فوکل پرسن برائے سرمایہ کاری عبدالکریم خان نے مشاورتی سیشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ صوبائی حکومت ضم اضلاع میں کام کو جاری رکھتے ہوئےضلع خیبر میں لنڈی کوتل کی تاریخی حثیت کو بحال کریگی اور درہ خیبر کی تاریخی اہمیت کو اجاگر کرکے علاقے میں سیاحتی سرگرمیوں کو فروغ دینے کے لیے ٹھوس اقدامات کیے جائیں گے ،خیبر میں سمال انڈسٹریل اسٹیٹ بنارہی ہیں اور ساتھ افغانستان کے ساتھ تجارتی سرگرمیوں کو فروغ دینے کے لیے بارڈر کراسنگ پر خصوصی توجہ دے رہی ہے معاون خصوصی نے اس موقع پر جرگہ پر زور دیا کہ وہ صوبائی حکومت کی بلاسود قرضوں سے فائدہ اٹھاکر ضلع میں چھوٹے پیمانے پر کاروباری سرگرمیوں کو فروغ دیا جائے۔

 آخر میں معاون خصوصی نے مشران کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ اُنکے تمام اہم مسائل کو نوٹ کیا گیا ہے اور اس کا مفصل رپورٹ متعلقہ حکام کو پیش کیا جائیگا اور ترقی یافتہ اور خوشحال خیبر کے حوالے سے اپ کی تمام تجاویز پر بات کرکے عملدرامد کو یقینی بنائینگے تاکہ اے آئی پی فیز ۲ کو عوام کی ضروریات کے مطابق ترتیب دیا جاسکیں۔ اخر میں ڈپٹی کمشنر خیبر منصور ارشد نے تجاویز مسائل سننے پر ضلعی انتظامیہ اور خیبر کے عوام کی جانب سے شکریہ ادا کیا۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket