Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Saturday, October 1, 2022

سائبر کرائم آگاہی کے حوالے سے ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ کی جانب سے سیمنار کا انعقاد

پشاور:۔سائبر کرائم ایف آئی اے نے ملک گیر آگاہی مہم کا آغاز کیا ہے جو ملک کے مختلف شہروں میں سیمنار منعقد کریگی۔ آج اسی سلسلے میں سائبر کرائم ونگ نے ایک روزہ سیمنار منعقد کیا اور معاشرے میں سوشل میڈیا کی غلط استعمال اور لاپرواہی کی بدولت جرائم میں دن بہ دن جو اضافہ ہو رہا ہے اس کی روک تھام اور لوگوں کو اس کے سد باب کے حوالے سے پرزنٹیشن دی گئی۔
مقرررین میں محمد اکرم ڈپٹی ڈارئریکٹر سائبر کرائم ونگ آیف آئی اے، فہد دُورانی اسسٹنٹ ڈائریکٹر اور فورنسک کے انچارج فقیر حسن نے مختلف پہلوں پر روشنی ڈالی ۔تقریب میں مختلف شعبوں کے فکلٹی ممبران، ڈاکٹرز اور طلباء وطالبات نے شرکت کی۔
ڈیپٹی ڈائریکٹر محمد اکرم کے مطابق سال 2018 سے 2020تک کُل 159189سائبر کرائم کمپلنٹ موصول ہو چکے ہیں۔
انھوں نے کمپیوٹر ، لیپ ٹاپ اور موبائل فون کو مزید محفوظ بنانے کے بارے میں مختلف وارداتوں کی روک تھام کے حوالے سے اور ڈیجیٹل فورنسک کے متعلق آگاہی فراہم کی۔
تقریب کے مہمان خصوصی پروفیسر ڈاکٹر محمود اورنگزیب ڈین کے ایم سی نے اپنے تقریر میں اس بات پر زور دیا کہ یہ ڈیجیٹل زمانہ ہے ہم میں سے بہت سے لوگوں کو سوشل میڈیا کے استعمال کے بارے میں معلومات ہے مگر اسکی نقصانات کا اندازہ نہیں ۔ انھوں نے سائبر کرائم کے ٹیم کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ کے ایم سی میں ہم ایک ٹیم منتخب کرئینگے جو کہ ایف آئی اے سائبر کرائم سے ڈیجیٹل فورنسک اور سائبر کرائم کے حوالے سے ٹریننگ لینگے جو کہ بعد میں ہم اپنے تمام سٹاف اور طلبا وطالبات کو آگاہی فراہم کرینگے۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket