Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Saturday, October 1, 2022

راشن رعایت پروگرام کے لیے 19 ملین درخواست دہندگان رجسٹرڈ

اسلام آباد: حکومت کے احساس راشن رعایت پروگرام کے لیے انیس ملین درخواست دہندگان نے رجسٹریشن کرائی ہے۔

یہ بات وزیراعظم کی معاون خصوصی برائے خاتمہ غربت و سماجی تحفظ ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے جمعہ کو اسلام آباد میں احساس راشن رعایت پروگرام کی اسٹیئرنگ کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہی۔

انہوں نے کہا کہ احساس قومی سماجی و اقتصادی رجسٹری کو احساس راشن رعایت پروگرام کے تحت مستحق خاندانوں تک رسائی کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔

اجلاس کو بتایا گیا کہ ماہانہ 50,000 روپے سے کم آمدنی والے خاندان راشن پروگرام کے اہل ہیں۔ زیادہ سے زیادہ خاندانوں کو فائدہ پہنچانے کی اجازت دیتے ہوئے، کمیٹی نے اس پروگرام میں 31500 روپے ماہانہ سے کم تنخواہ والے سرکاری ملازمین کو بھی شامل کرنے کے لیے کابینہ کی طرف سے پہلے منظور کیے گئے معیار کی توثیق کی۔

آٹھ 8 جنوری کو وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے تخفیف غربت اور سماجی تحفظ نے کہا تھا کہ احساس راشن کریانہ اسٹور پروگرام کے ذریعے 20 ملین سے زائد خاندانوں کو سہولت فراہم کی جائے گی۔

ملتان میں شجاع آباد روڈ پر پہلے احساس راشن کریانہ سٹور کا افتتاح کرتے ہوئے انہوں نے کہا تھا کہ وزیراعظم عمران خان غربت کے خاتمے پر خصوصی توجہ دے رہے ہیں

اس مقصد کے لیے مختلف اقدامات کیے جا رہے ہیں، ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے مزید کہا کہ احساس پروگرام کے تحت مستحق افراد کی سہولت کے لیے 16 منصوبے چلائے جا رہے ہیں۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket