Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Friday, October 7, 2022

خیبر میں جرگے کی مدد سے زمینی تنازعہ حل

خیبر پولیس جرگہ مشران وپولیس کی کوششوں سے عرصہ دراز سے جاری زمینی تنازعہ افہام و تفہیم سے حل دنوں خاندان کے مشران بغلگیر۔

تفصیلات کے مطابق باڑہ قوم آکاخیل کندے درے کے مشران شعور خان اور دیگر اور قوم ذخہ خیل کے قاری حیات اللہ کے مابین جاری زمینی تنازعہ قومی مشران و پولیس افسران کے کوششوں سے پرامن طریقہ سےحل کر دیا گیا۔اس حوالے سے ایک تقریب کا انعقاد کیا گیا تھا جس میں ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر عمران،پولیس افسران قومی مشران سمیت کثیر تعداد میں معززین نے شرکت کی۔


مشران نے پولیس کے کردار کو سراہا اور انہوں نے امید ظاہر کی کہ آئیندہ بھی علاقے کے باقی ماندہ مسائلِ کو بھی ملکر حل کرئے گے اور علاقے کے امن کو برقرار رکھنے میں ہم پولیس کے ساتھ ہر ممکین تعاون کریں گے انہوں ڈی پی او خیبر کی تقریب میں شرکت پر بھی خصوصی شکریہ ادا کیا۔
ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر عمران نے اپنے خطاب میں کہا کہ قبائلی مشران اور پولیس آفیسرز نے تنازعہ کے خاتمے اور اچھی کارکردگی کو سراہا اور کہا کہ مشران کا تنازعات ختم کرنا اچھا اقدام ہے، پولیس کے تعاون جاری رہیگی۔لڑائی جگڑے مسائل کا حل نہیں ہیں تمام تنازعات کو بات چیت جرگہ سسٹم کے ذریعہ ہی حل نکالیں۔ تقریب میں شرکت کرنے والے تمام مہمانوں کا شکریہ ادا کیا اور مشران کی کارکردگی کو سراہا۔اس موقع پر انہوں نے کہا کہ قبائلی مشران ہمارے لئے معزز ہے ہم انکے ساتھ مل کر علاقے کی خدمت کا سلسہ جاری رکھے گے۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket