Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Friday, October 7, 2022

خیبر میڈیکل یونیورسٹی کابل میں کیمپس قائم کرے گی

پشاور: خیبر میڈیکل یونیورسٹی نے افغان طلباء کو صحت کی تعلیم ان کی دہلیز پر فراہم کرنے کے لیے کابل، افغانستان میں اپنا کیمپس قائم کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔

یہ بات کے ایم یوکے وائس چانسلر پروفیسر ضیاء الحق نے بدھ کے روز امارت اسلامیہ افغانستان کے قونصلیٹ جنرل کے وفد سے ملاقات میں کہی۔

ایک پریس ریلیز میں بتایا گیا کہ وفد کی قیادت مفتی نور اللہ، قاری حبیب اللہ اور نصرت اللہ ضیاء کر رہے تھے۔

وائس چانسلر نے کہا کہ اس وقت ہزاروں افغان طلباء پاکستان میں تعلیم حاصل کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کے ایم یو افغان طلباء کو نہ صرف ایم بی بی ایس اور بی ڈی ایس میں تعلیمی خدمات فراہم کر رہا ہے بلکہ انہیں نرسنگ، فزیو تھراپی، پبلک ہیلتھ اور الائیڈ ہیلتھ سائنسز میں تربیت بھی فراہم کر رہا ہے۔

“ہمارے دروازے افغان طلباء کے لیے کھلے ہیں۔ ہم  کے ایم یو کے آف شور کیمپس (انٹرنیشنل کیمپس) پر کام کر رہے ہیں تاکہ انہیں پاکستان کے تعلیمی اداروں کے ساتھ ساتھ کابل اور دیگر افغان شہروں میں اعلیٰ تعلیم کے مواقع فراہم کیے جا سکیں،‘‘ پروفیسر ضیاء نے کہا۔

 کیمپس کے قیام کے منصوبے پر عمل کیا جا رہا ہے۔ پلان کی ابتدائی منظوری ہائیر ایجوکیشن کمیشن اسلام آباد کے علاوہ سنڈیکیٹ سے بھی حاصل کر لی گئی ہے۔

مفتی نور اللہ نے افغان طلباء کو پاکستان خصوصاً خیبرپختونخوا اور کے ایم یو میں تعلیمی سہولیات کی دستیابی اور متعلقہ اداروں کے تعاون سے آگاہ کیا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان ہر مشکل وقت میں ان کے ساتھ کھڑا ہے جس کے لیے وہ حکومت پاکستان اور خصوصاً افغان عوام کی جانب سے ملک کے عوام کے تہہ دل سے مشکور ہیں۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket