Voice of Khyber Pakhtunkhwa
Friday, October 7, 2022

این سی او سی کا گھر گھر کووڈ ویکسینیشن مہم کا آغاز

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر (این سی او سی) نے منگل کے روز لوگوں کو کووڈ-19 سے بچاؤ کی  ویکیسن کے لیے گھر گھر مہم کا آغاز کیا۔

منگل کو اسلام آباد میں قومی صحت کے معاون خصوصی ڈاکٹر فیصل سلطان کے ہمراہ ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وزیر منصوبہ بندی و ترقیات اسد عمر نے کہا کہ مہم کے پہلے مرحلے کے تحت پچپن ہزار موبائل ٹیمیں لوگوں کو ان کے گھروں میں ویکسین کریں گی.

انہوں نے کہا کہ توقع ہے کہ پہلے مرحلے میں 35 ملین افراد کو پولیو سے بچاؤ کے قطرے پلائے جائیں گے۔ ویکسینیشن کے بارے میں اعداد و شمار کے بارے میں بتاتے  ہوئے، وزیر نے کہا کہ 80 ملین افراد کو مکمل طور پر ٹیکہ لگایا گیا ہے جبکہ 10 ملین دیگر افراد کو ایک خوراک ملی ہے۔ انہوں نے کہا کہ 2.6 ملین افراد نے بھی بوسٹر خوراک حاصل کی۔

اسد عمر نے کہا کہ کی موجودہ پانچویں لہر کے دوران یہ دیکھا گیا ہے کہ جن علاقوں میں ویکسینیشن کی شرح زیادہ ہے وہاں کے لوگوں میں بیماری کی معمولی علامات ہیں۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر فیصل سلطان نے لوگوں پر زور دیا کہ وہ گھروں میں موبائل ویکسی نیشن ٹیموں کا خیر مقدم کریں، اور ویکسین کروائیں۔ انہوں نے کہا کہ مکمل طور پر ٹیکے لگوانے والے افراد کو بھی ویکسینیشن کے چھ ماہ بعد بوسٹر خوراک دینے کی سفارش کی جاتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ پہلی دو خوراکوں کی طرح بوسٹر خوراک بھی مکمل طور پر مفت ہے۔

About the author

Leave a Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Basket